Tubiti Kolestaz yaşayanlar ne gibi sorunlar yaşadınız. Bebeğe etkisi nasıl oldu. Erken doğum olayı gerçekleştiren oldu mu. Bir haftadır ellerimde ve ayaklarımda kaşıntı var. Bugün test yaptırdım, sonuçlarım yarın çıkacak. Merak ediyorum kızlar
Yarenn92 Tubiti geçmiş olsun bende de olmuştu acayip kaşınıyordum doktor kolestaz dedi eyer değerlerim düşmeseydi erken doğum demişti çok şükür şu an iyiyim ilaç kullanıyorum doğuma kadar da devam etmem gerekiyormuş kaç haftalıksın acaba benim 25 haftada başladı şu an 30 haftalığız
Kubrabsyg45 Tubiti Yarenn92 Özelde yapılan açlık safra asidi ile mi öğreniyorsunuz bunu. Benden istediler ama fiyat vs neydi
b_senell33 Tubiti bendede olmuştu ama ben 2 gün kaşındım sadece tahlil verdim ala sonra geçti tahlil verince daha sonuçları almadım
Tubiti Yarenn92 ben 33 haftalığım. 32 de başladı kaşıntılar. Yarın sonuçları alcam. Bebeğe olumsuz etkisi olur diye korkuyorum
Nes1903 Yarenn92 cokk geçmiş olsn suanki durumunuz nasıl peki hastanede yatıyorum düşük halde geldim şuan inanılmaz yükseldi stresde etken büyük ihtimalle hangi tedaviyi uyguladılar 27 haftaligim şuan inanılmaz korkuyorum
Yarenn92 Tubiti inşallah sonuçların iyi çıkar benim çok yüksekti değerlerim ilaç sayesinde düzeldi ilacın zararı yok bebeğe ama diğer türlü bilmiyorum büyük ihtimalle vardır çünkü bana erken doğum demişti doktor burada anneyi düşünmemiz gerekiyor bebek 2.ci planda olur demişti çok şükür şu an bir sıkıntı yok
Tubiti Yarenn92 çok şükür canım. İnşallah sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz. Geçici süreçler olsun. Artık yarını bekliyorum. Hayırlısı
Yarenn92 Nes1903 teşekkür ederim canım sanada çok geçmiş olsun aynen stres büyük etken böyle şeylere içini ferah tut inşallah sende atlatırsın bir an önce🙏 benim şu an bir sıkıntım yok çok şükür ilaç kullanıyorum 21 ci hafta da başlamıştı 2 ay takipteydim haftada 1 kan tahlili veriyordum sonra normale dönünce doktor bir şikayetin olmazsa ilacı doğuma kadar devam edeceksin aksatmadan demişti onları kullanıyorum 35 haftalık olduk
Yarenn92 Nes1903 bol bol su iç ben haftada 2 defa enginar tüketmiştim birde ıspanak onlar çok iyi geldi bana sende bulabilrsen alabilirsin marketlerde konserve içinde var enginar
Yarenn92 Kubrabsyg45 ben özelde yaptırmıştım bildiğim kadarıyla sağlık ocağıda yapıyor bir sorun istiyorsanız özelde fiyatlar biraz yüksek