Tgcozr mide yanmam var en son 36+0 da 3 kg olmustu bebek, suan 36+5 im oersembe kontrol var ama belki yarin giderim, ciddi derecede kaşıntım var onun dışında 17 kasima yani 39+0 a sezeryan gunu aldim bekliyoruz. Son hazirliklar, besigini kuracagiz esimle, evi temizledik, artik surekli toplu tutmaya calisiyorum ne olur ne olmaz diye bakalim hayirlisi