Ebruulu Tugcezeynep89 ooo benim de bat 5 Kasım ben de korkuyorum çıkmaz die ama bence hastalığını bekle
aydinaleyna61 Tugcezeynep89 daha var ben adetim 2 gün geçtikten sonra kaset testle öğrendim sonra kan verdim pozitifti bırak adetin geçsin canım akışına bırak yani
Tugcezeynep89 minigiminannesi03 ya öğlen erken gebelik testi yaptım ondada yarım saat sonra felan ince çizgi cikti bundada kuruma çizgisi felan olmasın şimdi gider test veririm ama cikmaSa üzülürüm
Minikmucizemmm26 Tugcezeynep89 bugün ben de yaptım test negatif bat 7 Kasım biraz aceleci davrandık sanırım 🤦