EsraakanY Sumeyyeakmannn canım bana doktor kız dedi yüksek ihtimalle ama kızlar kandırabilir 17. Haftaya kadar kesin değil dedi 🤭 13. Haftamdayım
Muwahhide Benimkinin de kordonu yüzünden göremedik bacak arasındaydi 🙊 Kasım da tekrar gidicez inşaallah 💕
Sibelyt 13+2 günlükken sırtını dönmüştü göremedik sonra ertesi gün ikili test için gittiğimizde bariz gösterdi erkek olacak hayırlısıyla 😀