Burciin19 Seyda581 alakası yok😅ikinci hamileliğim ikisindede canım çıkmıştır kusmaktan🙃 ikiside erkek
Rabia-- Birinci kızımda 3 ay kustum ikinci kızımda nerdeyse hiç kusmadım iki şeyden tiksinmiştim şimdi üçüncü bebeğe hamileyim henüz 10 haftalık hiçbir şeyden tiksinmedim kusmuyorum ama kız hissediyorum 😆
Kurmans Seyda581 zannetmiyorum canım benim ikinci gebeligim ilkide erkekti buna da oyle dediler bunda cok fazla bulanti ve kusmam var
Bebekliannee Seyda581 kızımda 16.haftaya kadar kustum. 7+3 de filan başlamıştı. Şimdi 5+3 deyim bakalım o haftalar geldiğinde aynısı olacak mı bekliyorum bende
duyguogretmen61 Her hamilelik kendine özel. Oğlumda 3 ay her Allah’ın sabahı kustum. Ama kızımda bir kere kustum. Sürekli bir mide bulanma hissi vardı ama.
Seyda581 Bugün 6. Yı kustum kızlar artık öldüm diyorum öldüm bittim anne olunca anlıyor gerçekten insan annesinin kıymetini anamın ayağını öpeyim geliyor nasıl dayanmışlar 😭
hukukcuanne_06 Seyda581 yani hurafelere inanacak olsam benim için doğru bu 😅 baya kusuyodum prilama başlayana kadar