Ozgun_ Arkadaşlar 5. gün dondurulmuş embriyo transferi yapıldı. 6. günde değerm 56 çıktı 10. günde 537 çıktı. İkiz olmasından korkuyorum. Çünkü tek embriyo koyulmuştu. değer normal mi yoksa yüksek mi sizin kaçtı ?
Sukufee Ozgun_ değerin biraz fazla yükselmiş genelde ikiz olduğunda bu kadar fazla yükselir diye biliyorum ama yine takip edilir mutlaka
_ipek_Ayaz_ Ozgun_ Benimde aynı çıktı ikiz transfer edilmişti ama bu değer ile tek tuttu bende ikiz istiyordum 🥰 Hayırlısı hakkınızda
Yakut16 Ozgun_ maşallah canım bende bugün test yaptım 6 gün transfer 5 gün embriyosu gebelik testinde bsey çıkmadı acaba tutmadı mi
Gulkubra Ozgun_ benim 3 tane transferim olmuştu 12. Gün beta 1300 14. Gün 3500 dü ama tek tutunmuştu beta bazen yanıltıcı olabiliyor allah gölünüze göre versin bakabileceğimiz kadar çocuk versin🤲🤲
Ozgun_ Yakut16 erken gebelik testi değilse çıkmaz. Hatta onda bile çıkmayabilir. 8. günde erken gebelik testiyle deneyebilirsiniz. İnşallah tutunmuştur bebiş 😊