Mammy123 Aslında 3. Doktorum diyebilirim. İlk başta tekseferlik Ömriye yuşan acara gittim. Gerçekten iyi doktor hem de genç bir doktor. Tekrardan gitmek istedim ama randevu bulamadığım için Zübeyde çoban gündüze gittim. Ama o kadar pişman oldum ki gittiğime ilgi alaka sıfır hastaya karşı. Sonrasında erkek doktor olarak Can ataya gittim. Gerçekten çok iyi bir doktor detaylı anlatıyor. Her soruya cevap veriyor güler yüzlü😊. Hala da ona gitmek istiyorum ama gel gör ki randevu bulmak çok zor Can ataya 😊