Rabiaaaniz Arkadaşlar merhaba ben şu an 10+2 haftalık gebeyim ama otururken kalktığımda bi anda kaşık ağrısı şiddetli girdi geri oturdum kalktım geçti 10 sn sürdü sizde de oluyor mu ? Bi sıkıntı var mı
Aaaysee Rabiaaaniz o haftalar da oluyordu özellikle ani hareket edince 15 deyiz hâla ara ara oluyor normal yani