Elmalipasta Kizlar bugün bizim görüş günümüzdü bebiş 10 gün önden gidiyormuş 2 kilo 43 cm nst ye girdim ama çok hareketliydi bu arada 32 haftalık dedi doktor normalde 31in içindeyim sizler ne durumdasınız ?
HurremSultan Elmalipasta bende dun gittim canım bizim oğlan da 32+2de 2307gr cikti. Doktor yine tombik az ye doguramassin diyor sürekli ama napiyim aç kalamıyorum 😅😅
Hilal19942020 Ebrarabla_06 birşey sorucaktim ben bı gidiyorum 33bi gidiyorum 35 hesaplama göre 35olmadi lazım doktor son adet tarihine göre 33diyor anlamadım gitti sizin 35ya son adet tarihiniz nedir acaba ,?
Edebiyat36 32+5 gunluk hamileyim ben de kilosu 1680 kg doktor biraz küçük dedi çok kafama taktım bundan sonra hızlı kilo alır mı acaba o kadar da yiyorum 😢
Hasretaytemur Edebiyat36 benim bebeğim normal de haftasıyla uyumluydu hep kilo aldıran besinlerin hepsini tüketiyordum. Tahin pekmez denedim o 32 de gittiğimde 1 hafta önde gidiyor demişti etkisini gördüm ben deneyin isterseniz ama genetikte olabilir önemli olan sağlıklı olmaları 💕
Sumeyye_topal Edebiyat36 bende 32 haftalık gebeyim 1700 gram banada minyon dedi bence önemli olan sağlıklı olması doğunca bol bol kilo alırlar hem doğurması kolay olur 😂❤️🩹
betulce Edebiyat36 benimde 32 haftalıkken kilosu 1550 demişti doktor da kilosu az dedi bende çok kafaya takıyorum üzülüyorum şimdi 33. Haftadayım
Esilam42 Elmalipasta bizde 31 hafta 3 günlük olduk bugün randevumuz vardı🥰 Kilomuz da 1kilo 964 gram 2 hafta da önde gidiyomuş🤲🥰 çok şükür elhamdülillah 🤲🤲
Hasretaytemur cansualisa normal kahvaltı da hazırladım tükettim kuzum her gün düzenli yemiştim ölçü olarak nasıl verilir bilmiyorum göz kararı hazırlıyordum ben tüketebileceğim kadar
bsra-25 Elmalipasta en son 29 haftalıkken gitmiştim 1500 kg dı. Perşembe görüş günü ❤️ 33 haftalık olduk bakalım ne kadar olacak 😌