Normal regl tarihime göre 9 haftalık hamileyim ama doktor dün 8 haftalıksın boş gebelik bebek oluşmuyor kürtaj dedi bugün devlet hastanesine gittim doktor bebek var kürtaj olman için 1 hafta sonra tekrar gel eğer aynı boydaysa gelişmiyor der alırız ama şuan bebek 1.8 görünüyor alamayız öyle kesende gayet normal dedi hangisine inanacağımı şaşırdım yarım edin