Merhabalar güzel anneler ben yeniyim programa gore 4+6 yim dun kan testi verdim 7831 çıktı haftaya çarşamba randevu bulabildim acaba kese ve kalp atışı duyar miyim.. İlk gebeligim 9 haftada kalbi durmuştu şimdi o kadar korkuyorum ki bana da dua eder misiniz..