Ben hamile kalmadan önce 3 palet içiyordum öğrenince 1 pakete düşürdüm daha sonra 10 daha sonra 5 adete kadar düşürdüm bırakamıyorum bende isterdim bırakmak kimse benden fazla düşünmüyordur heralde çocuğumu ama bırakmayı denedikce sinirlendim gerildim kasinmalarim falan oldu derken 38 haftaya geldik bir sıkıntı olmadı inşallah astım gibi hastalık sorunları da olmaz sagsaglim ellerimize alırız sigara içtiğim için ovunmuyorim ama yediğimiz yumurta içtiğimiz su soluduğumuz hava hangisi mukemmelki bebeğimin kilosu 3.750 boyu 50 cm gün sayıyoruz