Mucizem-34 19. Haftada bende böbrek ağrısından gitmiştim ( yalvar her iki böbreğimde hamilelikten önce) böbrekte büyüme gördü 32. Haftaya kadarkontrollü ilerleyeceğiz eğer büyüme devam ederse stent takılacak demişti doktorum . Henüz kontrole gitmedik 2 ay sonra çağırmıştı kontrole 3 hafta sonra gideceğiz . Endişelenme herşeyin bir çözümü var. Hamilelikte böbrek büyümesi çok normalmiş zaten 30 mm kadar büyümedikten sonra bir sorun olmuyormuş . Allah’ın izniyle sağlıkla doğsun bebişlerimiz 🤲🏼