Buraya hep aşırı bulantılarımı anlatmak için geliyorum çünkü yalnız olmadığımı bilmek bana güç veriyor.
Gece 2 tane prilam yutup yatıyorum, sabah sorunsuz kalkıyorum ama doğru dürüst kahvaltı, yemek falan yemeyeli 2.5 ay oldu nerdeyse
Sabahları peynir ekmek, simit ya da kaşarlı tost yiyorum ve güne başlıyorum. Daha sonra yarım saatte bir mutlaka ama mutlaka bi şeyler atıştırmaya çalışıyorum çünkü midem aç olduğunu hissettiği an aşırı bir bulantı başlıyor ve gün boyu da devam ediyor. Meyve, kuruyemiş, ekmek, havuç gibi şeyler yiyorum gün boyu bazen çorba, sade pilav yiyebiliyorum.
Böyle böyle bulandı bulanacak derken akşamı bir şekilde ediyorum. Akşamları bulantım aşırı fazla artıyor bi şeyler atıştırmama bile izin vermiyor sonra kusuyorum. Kustuktan sonra da boş mideyle prilamı yutup erkenden uyumaya çalışıyorum gün bir an önce bitsin diye. 7,8,9,10 ve 11. Haftalara göre bir tık daha rahat gibiyim çünkü en azından sabahları biraz normal geçirebiliyorum.
Bakalım akşam bulantılarım ne zaman azalacak ya da bu iştahsızlığım, hiçbir yemeği yiyememe halim ne zaman bitecek ben bittim ama midem hiç düzelmiyor 😔
Var mı benimle aynı süreci yaşayan?