Kızlar mide asitim o kadar çoğaldı ki boğazimdan kan geliyor, boğazımi tahriş etti nerdeyse bir şişe gaviscon bitiricem tık yok öyle bir yanma ki mide kanaması geçiriyorum zannettim, süt denedim herşeyi denedim doktor gecmezse serum takalim dedi 2 gündür sıfır uyku ile duruyorum sürekli mide asiti kusuyorum, alev alev iki yastikla yatmayi denememe rağmen ağzıma geldi tüm asit. 20 haftayi gectik bebisimle doktorum bir kac mide koruyucu ismi saydı ama unuttum isimlerini simdi de mesaisi bitti acaba siz ne kullaniyorsunuz hamilelikte mide koruyucu olarak gaviscon disinda