Dark bulundugum yerde ozel hastane yok malesef en yakin 1 saat uzaktilkta ve suan oraya gitmem imkansiz, esim dun trafik kazasi geçirmiş, kendisi iyi ama araba sanayide, arkadasinin arabasini getirdik dogum falan olursa diye 2 saat sonra da ise gidecek🤕 tansiyonum da yukselmeye basladi bilmiyorum psikolojik olarakta olabilir. Bebegin hareketlerini takip ediyorum sürekli 🥺 ama korkuyorum da napacagimi şaşırdım