Merhaba kızlar ben gebelik planladığımda bir kadın doğum doktoruna gözüktüm ve bana herhangi bir sağlık problemin yok gebe kalabilirsin dedi ve çok hafif bir enfeksiyonum vardı doktor bunun gebe kalmaya engel olmadığını söylemişti bu gittiğim doktor özeldeydi ve çok Metin’i duymuştum neyse aradan beş ay geçti ve benim şiddetli kasık agrılarım akıntılarım oluyordu sonra dedim devlette başka bir doktora gözükeyim bana adet olunca gel şu an sana hiçbir ilaç yazamam tahlillerin de normal demişti bir de adet olunca bakarız demişti neyse onun üzerinden bir ay sonra ben tekrar rahatsızlandım ve başka bir doktora gittim ve doktor bana yumurtalıklarımda tembellik olduğunu enfeksiyonum olduğunu ve bu şekilde gebe kalamayacağımı söyledi bana bir sürü antibiyotik ve mantar ilaçları yazmıştı ben bunları kullanmadım bir çok kişi kullanma dedi zaten neyse benim reglim iki gün gecikti yani arasıra gelen kasık ağrılarım var göğüs ucum şiş böyle ikiye bölünmüş gibi ve şiddetli ağrısı var sol göğsümün kötü şeylere yormak istemiyorum acaba diyorum Rabbimin işi gebe miyim ki böyle düşünmekte istemiyorum ama kafamın içi çorba gibi