Bugun 00:00 itibariyle 36+0 olucaz kizimla.Dün kontrolum vardi bebegin basinin yarisi kanalda dedi doktor 9 10 gün daha dayansin dedi.Bugün uyandigimdan beri belimin sağ tarafinda yurudukce çok fazla agri oluyor topalliyorum desem yeridir.Normaldede kasılmalarim oluyordu ama bugun cok fazla olmaya basladi bilgisi olan var mi doğum belirtisi mi acaba.Gecede adet sancisi gibi karnima sancilar giriyordu