hayathayal merhaba insülin direncim var benimde aynı şekilde yönlendirdiler cerrahpaşa tıp fakültesine gidiyorum dahiliyeye gittim orda herşeyime baktılar endokrine gitmeme gerek kalmadı doktorum herşeyime baktı endokrinede sorarak ilaçlarımı verdi çok memnunum tavsiye ederim öbür türlü yönlendirme vs derken zaman alıyo çünkü