fdm12 ben ilk ogrendıgımde çok korkup ağlamıştım haftam çok küçüktü ve rahım ağzım çok kısaydı 26 mmdı 28 haftaya kadar gunlerım aylar gıbı gectı perısan oldum korkulcak bı durum yok bence haftanız ılerıde bende 30 haftamdayım ve bebıslerımız Allah’a sukur yaşam sınırını gectı şükür edin kı haftanız çok çok küçük degıl ve rahım ağzı kısalığınız gayet iyi ultroson ölçümü bırbırını tutmuyor gark edıyor makına ve doktor ölçümü falan doktorumun dedıgıne göre 30 haftadan sonra ölçüm yapmıyoruz ztn rahım ağzı artık kısalmaya başlıcak dedı