Scentburcu Kızlar merhaba dün serklaj dikişim alındı. Açıkçası can yakıcıydı çok kısa süren bir işlemdi Allahtan. Bugün regli ağrısı çekiyorum sizce bu işlemden kaynaklı mıdır yoksa gebeliğin bu dönemlerinde olan bir şey midir ?
Ulkr__ Merhaba canım acaba bebeğin kilosu ne kadar ben de bugün 37 haftalık oldum alicaklardi dikisimi almadılar kilosu az olduğu için
Scentburcu Ulkr__ canım merhaba 3.100 gram. Oh sona yaklaşmışsınız 🥹 sezeryan mı olacaksın çünkü bazı serklajlılarınkini sezeryandan sonra alıyorlarmış dkişlerini ondan kaynaklı da olabilir mi diye düşündüm