genccanne bende 32.haftamdayken sancım oldu gece baya ama sabah kontrolüm var diye gitmedim bekledim gittiğimde de doktorum nstye girmemi istedi bir adet sancı çıktı doğum sancısı sadece bir tane çıktığı için progEstán fitil verdi sabah akşam ve 2 saat boyunca düzenli şekilde gelirse hemen gel dedi onun dışında dinlen dedi 32. haftam da yaşadım ben bunları yaklaşık iki hafta önce şu anda bu gece 33’ü bitiriyoruz 34’e giriyoruz sanıyorum bu haftalarda genel olarak bir çok gebede yaşanan bir şey ama tabi insan o an yaşadığı zaman çok endişeleniyor ama şu an geriye dönüp baktığımda sakin kalıp dinlenmek varsa eğer doktorun önerdiği bir ilaç kullanmak en doğrusu kötü düşünmeyin