28 haftalık olduk normalde hep karnımın sağında solunda ortasında hissederdim ama sabahtan beri asırı bi mide yanmam var süt içtim keser gibi oldu ama kesmedi midemin oldugu kısmı göğüs kafesimin arasını okşayınca cocuk hararetleniyor acaba oraya kadar cıkmıs mıdır ben mi yanlış hissediyorum bogazım acıyo artık napabilirim