Hastane ve doktorlar cok iyi ama bebegi gosterme bebekle ilgili. Bir aciklama yapma konusunda ozeldeki gibi bir ilgi beklemeyin genel seyleri söylüyorlar iyi diyorlar bnn 3. Gebeligm oldugu icin o ilk heyecani atlatmis biri olarak ihtiyaclarimi karsilio diye bilirim ama ilk gebelik icin hayal kırıklığı olabilir