Baby me kullanan var mı acaba? Memnun musunuz diğer bezlere göre daha uygun fiyatları
Rumuz123456 kullanan varmı bilmem ama denk geldıgıme okuduguma göre cok mmenun olan yok
??
Kullanan varsa yorum yaparsa sevinirim..
⬆️⬆️
Kullanan yok mu acaba ?
Bn ilk bebeğimde kullandım 2 sene boyunca sorunsuzdu asla pişik yapmadı memnun kaldık 😊
Yusuf2019 teşekkür ederim
Ben de çevremde memnun olan iki anne duydum