Sultanrelea Aman canım dikkat et bende bişey yoktu kullandım kist oldu ekstra estradiolüm yükseldi ve estradiol gebe kalmak için önemli olan bir hormonmuş doktor düşmeden gebe kalamazsın dedi . Bütün hormon testini yaptırıp kullandın demi ? Ben 10 ay önce bebeğimi kaybettim kalamadım die gittim eşimde spermde hafif düşüklük vardı şükür 7 günde kist eridi ama estradiolüm kesin düşmedi göğsümde ağrılar var şiş . Prolaktin gibi biseymiş. İnşallah senin tutmuştur ❤️ bana doktor ilacı önermedi ztn herşeyin iyi dedi tek sıkıntı o değerin kendiliğinden düşmesi olacak birde 3 kasımda duphastona baslıycam progestanda kist yapar sende ddi