Cerennceren Kızlar 19 haftalık hamileyim ve sirt ağrım çok oluyor sanki böyle sırt üstü aylarca yatmisim gibi sırtımın ortasında omurga kemiklerinde ağrı oluyor bir de kasık ağrım alt karnımın orada üşütmüşüm gibi bazen sancı kramp oluyor yaśayaniniz varmı normalmi acaba
_almirasmom Cerennceren benımde cok kasıklarım agrıyo egılıp kalkınca 20 haftalıgım bole sancımı kramp mı cozemedım egılıp kalkamıyorum😔
Rabiakaptan Cerennceren yok korkmayin,bazi bayanlar gebelikte her adet döneminde sanki adetli gibi sancı çekermis,bu yizden de agri olabir üşütmüş olduunuz icinde ilabir iki gündür bende kötüyüm yerden soguk aldim ondan agriyor sıcak tutun ayaklarinizi
Cerennceren _almirasmom Bende öyleyim uzanıyorum yine ağrıyor ara ara kesiliyor ama genel olarak gebeliğimin başından beri var
Rabiakaptan _almirasmom bacaklarinizi acip direk çömelip kalkin direk eğilmek tehlikeli yerrden bisey alaacginizda bacaklari acarak egilin
_almirasmom Cerennceren doktoruma yazdım yarın gel dedı bugun detaylı ultrason da sorun yoktu anlamıyorum neden boyle kasıkta oluyor da sancı mı krampmı cozemıyorum yuruyemıyorum resmen :(