aysegell Sibel Özler e gittim ilk kontrolümde oldukça ilgisiz ve konuşmayan biriydi odası basık nefes alamadım, bir şey sormaya korkuyor insan o tavırda idi aslında ben de çok araştırıp gitmiştim alanında uzman kesinlikle ama beni mutlu etmedi. O sebeple ben de aynı hastaneden hikmek karabacak ile devam ettim şu an 28. haftalığım her ay görüştük gayet iyi memnumum düşünebilirsin :)