Mdmdkndbhrye Merhaba benım adetime 6 gun var ve bende bebek beklıyorum daha ılk ayım ama 10gun once ıkı tane test yaptım sılık cıktı bugun bır tane daha yaptım cıkmadı bısey ama sureklı karnım agrıyor 5 6 gun oncede bogurlerım agrıyordu 2 3 gundurde karnımın alt kısmı gobek delıgımın oralar agrıyor sızce ne den hamılemıyım yoksa degılmıyımkı adetımı beklıyorum eyer gelmesse kan testi yaptıracagım akıl verın
Gulsah3806 Adet olmazsan testi o zaman yap bence daha erken adet geçtikten bir hafta on gün sonra mesela