Asellinannesi0 Kızım bugün tam 3 aylık oldu iki gündür memeyi ağzına alıyor emmiyor su olan kısmını zor içiyor en fazla 2 dk emiyor zayıflayacak diye çok korkuyorum sürekli uyuyor yada konuşuyor hasta değil neden böyle yardım edin yaşayan varmi önerisi olan varmi
Zeyzey_12 Asellinannesi0 hasta olmadığına emin misiniz? Ememekte bir hastalık belirtisi çünkü. Bebeğim 2 hafta önce beni çok az emiyordu huysuzduda biraz hastaneye gittik kulağında iltihap çıktı meğersem o yüzdenmiş ağrısı geçti düzeldi emmesi
MinikMucize63 Asellinannesi0 meme reddi başlamış sanırım kuzum bebeğini senden ve babadan başkası kucaklamasin ve gün içinde bebeğinle daha fazla vakit geçir emzirmeye başlayacağın zaman üstün tamamen çıplak olsun ve odada senin dışında kimse olmasın aksi takdirde memeyi red eder bu süreçte de mama kullanıyorsa kullanımı azaltın bunu bir uzman anlatmıştı ve ise yaradığını duymuştum
Ftmcgdms Asellinannesi0 Bazı dönemlerde meme reddi olabiliyor siz vermeye devam edin bide acaba yediğiniz herhangi bişi süte geçiyor ya acaba ondan mı içmiyor olabilir mi benim oğlumda öyle bişi olmuştu sütümü sagmistim tekrar emmeye baslamisti
Asellinannesi0 Zeyzey_12 hiç ağlamıyor tam tersi gülüyor ve sürekli oyun jstiyor uyuyorda of napacagim
Asellinannesi0 MinikMucize63 emzik kullanıyorum şimdi kaç saat oldu acıktı ağladı ana iki üç çekti geme istemiyor ağzında tutuyor çekiyor oyun oynuyor sütler akıyor ağzindan