Rumuz123456 valla canım onu bebeğin popişi seçiyor o yüzden hiç bir sürü alıp stok yapma bence ben kızımda sleepy kullandık bir süre sonra sleepy extra çıktı onu kullanıyordum poposunda yok gibiydi çok rahatdı hiç pişik yapmadı bezini bırakana kadar hep sleepy kullandım hiç değiştirmedim yani.şimdi ikinciye hamileyim bunda da sleepyle başlayacağım.