supurgelicadi ben Albert hocaya gidiyorum🙋🏼 internette olumsuz bazı yorumlar var hijyenle alakalı fakat ben doktorla ve doğumhane hemşiresiyle detaylı görüştüm kafamdaki soru işaretlerini giderdiler. Şafak hastanesine gitmeme rağmen doktorun istemiş olduğu tüm test ve tahlillerimi devlette, sağlık ocagında ücretsiz yaptırdım.(bazı özel hastane ve doktorlar kesinlikle dışardan sonuç kabul etmiyor) zaten yolun sonuna geldim 35haftamdayım, Allah nasip ederse doğumumuda orda yapacağım🤗