Rumeysa2403 böyle yorumlara çok üzülüyorum ve sinirleniyorum rabbim evlat nasip etmiş kızı erkeği mi var benimde bir oğlum var onun üstüne 3 tane bebek kaybettim ne kadar üzüldüğümü bir ben bir Allah bilir şuan yine gebeyim çok şükür doğmak üzere tek isteğim sağlıkla sıhhatle benimle kalıp doğmasıydı inanın cinsiyetini hiç umursamadım kızım olacak inşallah ama oğlumda olsa asla üzülmezdim rabbim nasip etmiş kız da olsa erkekte olsa başım üstüne