Yaklaşık 2 senedir tiroid tedavisi görüyorum euthyrox ilaç kullanıyorum. Her zaman tahlil yaptırırım kontrol için. Bugün yaptırdığımda TSH sonucum 4.67 çıktı. Buna yakın değerde veya bu değerle hamile kalan var mı? Eğer buna yakın bi değerle hamile kaldıysanız herhangi bir sıkıntı yaşadınız mı? (Sürekli ilaç kullanıyorum) doktorum herhangi bi sıkıntı olmaz hamile kalsan bile doz ayarlaması yaparız dedi ama sizlere de bi sorayım dedim