Aycin_ Kızlar aynı günlerde olan varmı kaç kilo bebişler önden gidipte erken doğum olma riski varmı sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 🤷
Ada-Uras-Asya Aycin_ bence önde gitmiyor haftasıyla uyumlu zaten ultrasonla doğum aradı mutlaka 300.400 gr fazla çıkıyor 2.800 diyor ya 2.500 anca wardır benm kuzum 35 haftada 3.600 doğdu
nevamm1 Aycin_ 33+5 2.950 diyordu doktorum 34+2 doğum yaptım 2.690doğdu canım ultrason biraz fazla göstere biliyor erken doğumu tetiklemez ama 4.000 üzeri olursa sezeryana dönebilir sağlıkla gelsin inşallah.
Aycin_ Ada-Uras-Asya burda bir kaç post okudum kiloları daha az gibi acaba sizinde önde gidiyor diye mi erken doğum oldu
Ada-Uras-Asya Aycin_ hayır ben temizlik yapıyordum cam sil perde tak koltukları çektim derken akşama suyum geldi gittik hemen 4 cm açıldım fakat sancım olmadı 2 gün hastanede kaldım suni sancı takıldı ama sancım olmadı sezeryan oldum
meltemblc 38.haftaya doğru kilo alımı azalıyor genelde yeri daraldığı için.4 kg ye kadar da normal doğum aralığı sayılıyor.Doğumun ne zaman başlayacağı bebeğe bağlı iri olupta 40 hafta kalanlarda var😊
Berelfgun Aycin_ valla önde gidiyor dediğiniz gibi maşallahı var🧿😅 ne yiyorsunuz söyletin bende yiyim 2000civarıyım ben 33+0