Sana kalmış bir şey, ben yaptırmadım bir sorun varsa net söylemiyor zaten risk grubundasın diyo çoğu yüksek risk çıkan anneler bebeklerini sağlıkla kucağına aldı hamileliğini zehir ettiği kaldı yanında. O yüzden aldırmayı düşünmediğim için yaptırmadım. Ama detaylı ultrason yaptırmayı düşünüyorum çünkü sorun varsa en nihayetinde dogumdan sonra hemen müdahale icin lazım