Tuba11 Kızlar bugün detaylı ultrasona girdim. Çok şükür herşeyimiz iyi ama bebeğimin ayak bilekleri içe dönük. Çok moralim bozuk. Başına gelen var mı varsa ne gibi yol izlediniz 🙏😔
Elyesa Elyesa komşumun bebeğinin de bir ayağı öyleydi doğumdan hemen sonra bi ayakkabı var onu aldılar bir yıl boyunca onu takacakmış bebiş 5 aylık oldu düzeldi ama yine de bir yıl durması gerekiyormuş
sedaa12 Kuzenimin dogdugunda iki ayağı içeri dönüktü. doğru tedavi uygun ayakkabı, aparatlar ile düzeldi bir de annesi hergun yağlarla masaj yaparak düzeldi. Şuan maşallah askere gidip geldi. Kendinizi üzmeyin. Stres yapmayın bebeğinize yansımasın.
Tuba11 sedaa12 Maşallah canım Rabbim kimseyi korktuguna uğramasın. İlk defa böyle biseyle karşılaşınca korktum açıkcasi endişelendim. İnşallah düzelir 🙏