Esilyam bence kilosu normal bebişinin hiç telaş yapma son haftalarda daha çok almaya başlıyorlar benim de 37+2 bugün 3 kilo 50 gram olmuş geçen hafta 2850 falandı. Ayrıca ölçülerde 200-300 gram yanılma payı oluyor diyorlar eksik yada fazla :) sağlık açısından problemi yoksa kilo önemli değil doğduğunda sütünle alır kiloyu inşallah:)