Kızlar merhaba, daha önce defalarca aynı başlıkları okudum ama hala bilgi sahibi değilim. İlk bebeğime hamileyim nisanda doğum var inşallah. Yoğun çalışan biri olduğum için de çıkıp mağazaları gezemedim açıkçası. Tecrübeli annelerden bilgi istiyorum bebek arabası alırken neleri tercih ediyorsunuz ? Hangi özelliği olması kolaylık mesela ? Hiç bir bilgim yok. Orta halli bi bebek arabası alıcam kasım indirimlerinde. Bilgilerinizi paylaşır mısınız