1Mavimavi eltim temmuz sonu yaptı indirim olduğu halde 13 e yaptı. Çünkü biz ailecek aynı doktora gidiyoruz yıllardır. 8 bebek olacak kızım aynı doktor da doğan. Sen düşün yani. Normal servis de yatmak geceliği 4.500. Bacım zaten iki gece sezaryen yatırıyor doktor 9 o ediyor