xBusrax sagol canım ya bende çok araştırdım ama işte şükür bişi çıkmıyo göğüslerde. Hiç bi doktorda mamografi yapalım demedi açıkçası o yüzden düşünmedim hiç. Ya iki gögüste birden olması çok garipti. Umuyorum geçici bişi yaşamışımdır. 4 yıl geçti aradan ne ağrı ne sızı ne akıntı sonrasında hiç bişi yaşamadım. Hatta koltuk altımda bi meme dokusu var benim onun için kontrollere gidip geldim bi dönem o dönem sık sık meme muayeneside oldum. Yok yani o çikolatalı sütle ilgili😀 Hiç bi belirti yok.