Betul6777 ilkine göre daha az dikişli oldu. Dünden açılmam 4 cm’di. Sabah 5 cm olarak girmişim hastaneye. Meryem ana otu koyduk suya. Pilates yaptırdı ebeler, sıcak su altında duş gibi şeyler. Yırtılmam oldu benim biraz. Çıkarken yırttı dedi doktor. Bir de hemoroid zedelendi. Ağrım var. Ama geçecek hepsi çok şükür oğlum sağlıklı ve yanımda. Çok çabuk oldu doğum. Sabah 8 de suni sancı başladı 10:36 da oğlum doğdu çok şükür. Bekleyen herkesi Allah bir avazda kurtarsın inşallah