Sunaya ben çektirdim anestezisiz bir kaç dakika ilacı verirken adet ağrısı gibi ağrı,acı oluyor bide ayağa kalkarken verilen sıvı bir kaç damla kan ile akıyor ama normal hayatına devam ediyorsun çekildikten sonra kahve içmeye bile gitmiştim bir kaç dakika dişini sıkman gerek sadece ☺️ sonu iyi oluyor .. iki kere ilacı verdi bana bir kaç gün de çok az az kanama oldu bu kadar . (Çekildikten sonra bir adet geçirdim ve gebelik elde ettim ancak düşük yaptım ama önemli değil önemli olan sağlık açısından durumumu öğrenmiş oldum bu yüzden ağrıya acıya sabrediliyor . Tüplerim açıkmış bu arada) Geçmiş olsun inşallah güzel sonuçlar alırsınız 🌸