nida5- Kızlar merhaba 2 aylık hamileyim Tsh yani troid hormonum 5.100 çıktı yani yüksek. Yaşayan var mı bu durumu. Bebeğin gelişimini etkiliyormuş
Hadya nida5- Olmaz mi hic canım ya,benim 2 ay normaldi ama en son gittigimde 24 küsür cikti.Doktor kontrolunde ilaclarini kullanirsan bi zarar gelmez bebegine merak etme.
neevcin nida5- ben 7 ile öğrenmiştim, hemen bir dahiliye doktoru ile görüsün ilaç başlar bir sıkıntı yaşamazsınız 🙏🏻
poyrazin_annesi28 nida5- Aynı durumu yaşıyorum 9+2 yım gebelik başından beri ilaç kullanıyorum. Dahiliyeye çıkın ilaçları düzenli kullanın benim hala düşmedi
Anneadayiozlem Benimde aynı sorun var hamileliğin başlangıcından beri ilaç kullanıyorum ihmal etmeyin doktora gidin ilaç takviyenizi başlarsın bir an önce
motherisbackk Ben de aynı sorun oldu euthryoxdu sanırım onu kullandım 25 mg olarak. Sonra da birden çok düştü sonra ilacı bıraktım şuan 1.58 e çıkmış heralde ilaç kullanmazsam daha da artacak