Glbyrk Kızlar 31+6 dayız ve ben yürüdüğüm zaman çatı ağrım çok oluyo sizlerde de oluyor mu aynısı nedeni nedir acaba 🤔🤔
Hayalll Glbyrk normal cnm benim de oyle bebek yerlesiyormus dedi doktorum cati agrisindan duramiyorum bazen ama magnezyum kullaniyorum oda bazen hafifletiyor bazen ise yaramiyor.
Minikkurabiye Bende de var canım geçenlerde bununla ilgili de doktorumla görüştüm çocuk ters döndüğü için sol bacağımin damarına baskı uyguluyomus o sebepten oluyomus magnezyum verdi ve bi de decavit kullanıyorum magnezyumdan sonra biraz daha iyiyim sanki onun dışında aynı şeyler bendede devam yatakta dönememe fazla yürüyünce ağrı bi süre sonra belimede vuruyo ama gecmiyo tam anlamıyla malesef. 31+4 deyim hemen hemen 28 haftadan beri çekiyorum.
Glbyrk Minikkurabiye Bende aynı canım yaa vallaha benimde sol tarafıma baskı yapıyor cinsiyeti ne bebeğinizin
Minikkurabiye Glbyrk erkek canım evet sol taraf çok felaket bi ağrı yani herkes çekmiyor ama gelenlere de bizim gibi allah sabır versin
Minikkurabiye Glbyrk ilk bebişim ama ağırda olsa yatagada düşürse her hâline bin şükür napalim kuzum olsun az kaldı allahın izniyle.