sinemkiz Merhaba kizlar :) hangi bebek arabalarini tavsiye edersiniz kullanis olarak? Hafif mi olmali bir bebek arabasi??? Pierre cardin opera serisi yada prego mios serisi alan varmi? Onerileriniz neler??
Dilayyyyy sinemkiz ben prego cruiser kabin boy kullanyrm aşırı memnunum cok hafif pratik sürüşü cok rahat travel pismanlik
Dilayyyyy sinemkiz herkez travel pişmanlık diyor tek kapanmıyor puset veya dger parcasini cikarip katlamaniz lazim katladgnzda cok yer kapliyor ağır sadece görünüş olarak güzel bn kabindem cok memnunum 4 ayina kadar puset koydm oyle kullandim smdi pusetsiz benmki tek elle acilir kapanir hafif kapaninca hic yer kaplamiyor bnmkinin tek sikintisi cift yön degl oda alistm ztn tentesindeki pencereden bakyrm
sinemkiz pinarr00 umarim memnun kalirsiniz bende cok begendim Görselini ama Alsam mi bilemedim prego hangi marka oluyor?? Yerli mi? Yabanci mi?? Bilginiz varmi
pinarr00 İtalyan markası oluyor çok kaliteli aslında diğer ürünleri de öyle kaliteli mama masası beşikleri umarım memnun kalırım kolaylıkları çok diğer markalara ve modellere göre iskelet sistemide çok sağlam sadece travel olduğu için deneyerek görecem 😊
pinarr00 sinemkiz bebek arabası bebek eşyaları konusunda çok daha kaliteli oluyor çünkü bunun üzerinde çok Fazla ürünleri var bi çok yorumdada öyle denk geldim o yüzden önerim prego olur