Angelmom_ Canlarım benim karnım artık iyice şişmeye basladi,henuz hic kiyafet almamıştım ama artik olmuyorlar tesetturlu hanimlar, triko tarzi elbise,pantalon, tunik gibi öneriler verirmisiniz sizler ne giyiyorsunuz
Zuzuu86 Angelmom_ bol swetler giyiyorum canım ben hamıle pantolonuyla bol gömleklerim vardı onları gıyıyorum o şekilde ıdare edıyorum evdeyım zaten kışı da bı sekılde gecırırım heralde 😅
Bebisinizz Angelmom_ merhabalar bende tesettürlüyüm instagram modasah sayfasından ikili takım aldım biraz pahalı ama çok güzel tam kışlık beli lastikli ve hiç sıkmıyor 6 aylık olcam haftaya çok rahat 💖