Hikayeleri okumayı çok sevdiğim için bende yazmak istedim🥰
40+5 haftaya kadar normal doğum yapabilmek için elimden gelen, söylenen herşeyi yaptım.
Son günlerde artık sadece plates topuna oturuyodum, sıcak suların içinde uzun uzun oturuyodum, hurma yiyodum, yürüyüşler yapıyodum. Ama yinede bebek kanala yerleşemedi..
Göğüs Kafesimin Oralarda Geziyodu halen :)
40+5 olunca hastaneye yatışım planlandı, eğer çatıya yerleşirse sunni sancı ile başlayacaktık, olmazsa sezeryana dönücektik. Yatışım yapıldı Nts bağlandı, çatı muayenesi yapıldı. Sancı da yok açılmada bebekde kanalda değildi suyu da bitmek üzereydi sezeyana dönmüş olduk. Yarım saat içinde hazırlıklar yapıldı ve spinal anestezi ile sezeryan oldum. Kızımı sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım şükür. Korktuğum kadar büyük bi ağrı yaşamadım sonrasındada. Kızım bugün 9 günlük, tek sıkıntım göğüs uçlarındaki yaralar🥹 O emerken ben ağlıyorum resmenn