Benim son regl tarihim olmadiğı için sadece ultrasonla gelişimi hesapliyoruz. Aylar geçti hala 37. Hafta yazısını göremedim ultrasonda. 23 Eylül’de 31+3tüm kilo 1.700. tam 3 hafta sonra 34+3 olmasi gerekirken 33+1 dediler 2.300 kilo. Hadı yavaş kilo aldığı için olsun. Iyne falan yaptılar. Bugün gün gün sayınca 37 olması gerekirken 35+2 dediler kilo da 2.500. Ben bari 37 haftayı gorelim derken asla geçmiyor. Simdi bebek minyon fazla kilo almıyor diyelim olsun doğduktan sonra alir ama ben 37 haftalık olamadığım için ciğer gelişimini de bilmiyorum. Doğarsa erken dogummu olur falan. Bide ben 14 nisanda hamile oldugumu öğrendim ve o zaman 8+4 o gündən hesaplayinca bile 37 haftalık olmasi gerek. Of o kadar mutluydumki 37 .haftayi gördüyüm için🥺