Neriabahram inşallah gönlündeki nasip olur canım. Ben ilk kızım olsun çok istemiştim ama erkek dediği anda oğlumu benimsedim hemen. Şimdi bir oğlum olduğu için gönlümden geçen kızdı rabbim onu da tattirsin istoyodum o yüzden bizde dedikleri gibi kaldığına değişmediğine sevindim. 😇